29 Nisan 2016 Cuma

Ve.

 Vazgeçtim, dedim sonra suya yeşil düşen gözlerin geldi aklıma. Unutmayı unuttum. Üstüne bi kaç şarkı da dinleyince zaten pek mümkün olmadı unutmak. Hem unutmak böylesine aşılmazken, ben unutmayı sözcüklerden öteye götüremezdim. Vazgeçtim, dedim sonra beyaza yeşil çalan gözlerin geldi aklıma. Unutmayı unuttum. Üstüne bi kaç fotoğrafın da düştü önüme ve unutmak pek mümkün olmadı. Hem unutmak bana yakışmazken, ne unutabilirdim ne de seni kazanabilirdim. Gözlerin... Cennet'i kendine katık etmiş gözlerin. Biliyor musun seni bekliyorum. Şimdiki zamanin gelecek zaman rivayetinde. Yani nasıl söylenir, başka biriyle mutlu olacağını düşündüğün âna kadar. Susmak en ses getirici eylem şimdi bana. Belki sonsuza bekleyişler olur ya da sonsuza suskunluklar. Vazgeçtim dedim evet ama sonra gök yeşili gözlerin geldi aklıma. Unutmayı unuttum. Aslında  vazgeçtim, vazgeçmekten. Unutmaktan.. Fakat asla senden değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder