16 Ağustos 2018 Perşembe

Çiçekli örtü.



   Uykulu ve makus talihli bir gecenin ilerleyen saatlerinde yazıyorum bunu sana. Sana yazıyormuşum ve sanki sadece sen okuyormuşsun gibi de yapabiliriz. Düşünsene yanımda olsan ne büyük lüks olurdu şimdi bana. Nefes alışverişini duymak vesaire... Ya da bakamayışının çiçekli örtüsünü görmek gözlerinde.. Düşünsene, ellerinden çay içtiğimi. Mutluluk buna kâfi. Ne bileyim sana üstün cümleler kurmak bile gülümsetiyorsa beni, ayak seslerini duymak başlı başına bir rönesans olurdu sanırım. Mesela anlatsana bana, 'hangi elbisenin hangi modeli güzel senin için, hangi ayakkabılar bu yıl moda ya da kim ne giymiş te tarz olmuş?'.. Sen anlatsan bir şeyler, ben oldum olası yüzüne baksam, ufacık bir tebessümle..☺ Sorgulamasam gün içinde ne yiyip ne içeceğimi, sorgulamasam da baksam dursam, sussam, ne yapıp ne edeceğim çok önemli olmasa ya da. Hiçbir şeyi umursamasam, sen varsın diye. Kimbilir belki bir gün.. Zamanla, sabırla, umutla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder